8/9

En sak jag inte förstår är varför det inte fungerar att mobilblogga ibland, det verkar gå fram och allt men sen så finns det inte i bloggen. piss också! Antar att det är min älskade lilla älskling som är problemet, för den måste in till farbror doktorn (ja min iphone måste in på lagning, det är ett som är säkert).... buhu!

Dagen då, jag sov skitkonstigt inatt, vissa kanske har sett det på min fb, somnade tidigt, runt 23.. vaknade 4.30, somnade om runt kl 7.... eeeeeeehm, hur hände det? brukar annars somna runt kl 2, så är väl därför. alldeles för tidigt att somna kl 23, eller egentligen precis lagom. gud så konstigt kroppen beter sig ibland. eller huvudet kanske, mja både och.
Vaknade sedan 11.40, hann se våra bästa år, ni förresten som följer det vet ni att om ni sover liiite för länge och missar när det börjar 10.20 så går det 11.40 på 8an! asbra! :D såg det, käkade en halv tallrik havregrynsgröt, med äppelbitar, utan mjölk.. inte asgott, sen drack jag en kopp te.. Ganska kalorisnål frulle, tummen upp!

Tog med maya på en promenad, vi gick i långsamt tempo, 55 minutarn tog 70 idag, men det gör inget. jag orkade och känner ju verkligen att jag är på g att må bra nu! tummen upp, IGEN! :)


Nu har jag precis sovit en timme och lagat en omelett! Snabbt, väldigt lite kolhydrater och asgott! Funkar alltid!




Nu trillade jossan in här, när mamma kommer från jobbet ska vi åka och handla! jag ska storhandla på frukt och grönsaksavdelningen! ALLT ska det finns här hemma! Sen tänkte jag köpa fiberhavregryn till gröten!



Mysigt att vaknade med en busig bebis på magen som ligger och stirrar på mig..


Visste inte riktigt hur jag skulle vrida bilden, men jag ligger ner.





Jossan hade träffat Linda idag, "fyfan vilken kagge Linda har fått, världens kula" ÅH! jag vill klappa arnis!



puss hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bella

hah ja, 16 åringen, det kommer bli som nya robin bengtsson ;D

2010-09-10 @ 18:47:58
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0