Utkast: Okt. 28, 2010

Vissa dagar känns det som att dem skämtar med oss på jobbet, inspelade utbildningar om saker jag jobbat med i ett år, men det finns säkert en poäng med det också, tror jag(?)


Kvällspass och ingen är surare än mig, jag hatar kväll av någon anledning, passen känns alltid så mkt längre då. buhu. stackars mig.


Två bilder till... och sen kommer historien om gårdagen, usch jag ryser när jag tänker på det..





Jo men igår då, Lisen ringde och frågade om jag kunde möta henne utanför jobbet kl 21 när dem stänger, för det var en stor, bredaxlad, svart snubbe som varit inne och pratat med henne och ville ses efter att hon slutat och varit väldigt påflugen osvosvosv..
Vääl påväg möter jag två svarta män, den ena hälsar men jag går fort och i min egna värld, för att jag var lite sen och orolig för lisa.... han säger "hello" typ 7 ggr och går efter mig, säger att han känner sig kränkt och nedvärderad för att jag fortsätter gå och inte pratar med honom, frågar vad jag heter jag säger det och förklarar att jag har väldigt bråttom (just det glömde nämna att han endast pratade engelska).. stannade till och gav honom en chans att liksom få fram vad han ville, det var tydligen typ att träffa mig, följa med mig dit jag skulle, prata med mig, sa att jag borde väl förstå varför han vill prata med mig, det är bara att titta på mig, när jag fortsätter gå för typ 10:e gången säger han "skrämmer jag dig?" "du verkar rädd för mig?" och om jag inte var det innan så blev jag det väl då... jag sa att jag absolut inte var rädd men in a hurry.. :P han ville ta mitt nr men jag förklarade att det inte var så aktuellt, sen sa jag hejdå.. han var väldigt väldigt obehaglig och följde efter, då ringde jag lisa... som sa "det är lugnt, han är inte här" varpå jag svarade "nej han följer ju efter mig nu...." lite komiskt nästan fast jävligt obehagligt, hon och lina kom bort till mig och så gick lisa och jag ihop hem till henne... jävla skit att man inte ska få vara helt trygg i viken..

När jag skulle hem från Lisen sen kl typ tolv så vägrade jag ju självklart att gå hem och lisas bil var på kopparvägen, så vi fick knalla dit och hämta den, och däruppe i skogen härjar ju värsta äcklet också. usch! men vi klarade oss bra! :P




Vad gör ni idag? kan ni inte skriva ngt kul till mig? behöver underhållas.


Fick precis ett sms från syster "Daniel kommer med matlåda till dig kl. 17.15" haha LYXIGT VA?! undrar vad det är för mat... hihi en överraskning!



Vi hörs kanske sen.

Kommentarer
Postat av: lisa.

kände en sån jävla obehagskänsla när jag gick in på jobbet idag. man ska väl fan inte behöva vara skraj på jobbet alli!? usch, läskig typ.

2010-10-28 @ 22:29:11
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Bella

NEj fyfan vad läskigt!!! skrev till felle nu att hon ska läsa om det där. usch!! hoppsa inte ni ser dem igen. Har tyvärr inget kul att berätta förutom att vi strax är under 20 dagars strecket :D SJUKT!!!

2010-10-28 @ 23:25:27
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0