:(

Vaknade för lite mer än en timme sen av ett sms.. Fattade inte först utan var tvungen att läsa det typ 3-4 ggr innan jag fattade vad som verkligen hade hänt! Bästa Bella, har blivit nedslagen och rånad av en äcklig jävla narkomankärring, jag började såklart tjuta mitt i chocken och saknade i princip ord för vad man svarar på ett sånt sms.... Allt jag önskade var bara att jag kunde blunda och på en sekund vara i Oslo, istället för i Valdemarsvik..... Det kom nyss tårar igen, jag är helt chockad och på samma gång så rädd för att det kunde gått värre och även så sjukt arg, arg på att sånt här ska få hända... Vad är det för värld vi lever i?!! :'(
Älskar dig Bells, tänker på dig !





Nu ska jag strax ut till pappa och äta köttbullar! Hade världens mysigaste kväll igår, med systrarna, pappa, Alex och hundarna, så himla mkt skratt, jag behövde det. Men se så fort det vände.. usch.








Kvällen är ännu oklar, hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack så jättemycket för dina ord, jag finner inte heller några ord, känner mig helt tom. Men jag längtar till thailand så jag får komma till något annat än det här!! <3

2010-10-30 @ 20:25:49
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0