Panik typ.

Idag är en sådan dag då jag önskade att jag drack kaffe...
Är ensam av typ 20 pers, som vi är i vår lilla hörna, att jobba kväll.. JÄTTEROLIGT!! Tur att jag har Frida borta på andra sidan... annars är vi väl typ 5 pers, av 50-60.. just i vår grupp här borta.. då blir man INTE pigg och även om man kanske borde göra ett bättre jobb om man är helt ensam så är jag precis tvärtom, får lite smått panik och gör allt annat än jag borde. helvete också. Låt klockan bara bli 22, typ NU! hungrig är jag också och något sjukligt godissugen...... jag ska ta en kopp varm oboj och hoppas på att få både en sockerkick och att suget försvinner, vad tror ni? kommer det funka? Annars kommer jag typ kuta upp till godisaffären på hörnet som jag glömt namnet på och handla en alldeles för stor påse, känns som enda chansen till att klara kvällen... ingen verkar ha mynt heller så att jag kan handla i maskinerna. fan .


jag vet att jag snackat om tröstätande och att jag skulle sluta med det.. Men jag sprang en timme innan frukost i morse och om det handlar om liv och död (NÄSTAN FAKTISKT) så får man ju.... right? hahah.

Nae en kopp oboj vare!


Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0