Noll fredagskänsla idag

someone once told me that you have to choose
what you win or lose you cant have everything


Jag har ju sagt det!! Att man inte kan både ha och äta kakan, vissa jävla idioter förstår ju inte det där...



Ledsen att jag är asdålig på update, men blir ju bara tillsagd vad jag inte får skriva om här, frågan är vad jag FÅR skriva? Kan inte någon bara berätta det för mig..
Sen vadå att jag allt jag skriver inte handlar om dig? Det gör det ju visst, du har blivit lite mkt för att ljuga nu för tiden.




Precis tillbaka på jobbet efter ha bjudit syster på lunch på stan, vi var på paus, aaah fetaosten alltså, SÅ SJUKT GOD!

Har haft några ganska bra dagar som seglat förbi.. Igår efter jobbet så åkte jag till Västervik, träffade Anki en stund sen så käkade jag och myste med mamma och micke framför tvn. Idag när jag vaknat till och käkat frulle så åkte jag hem till Anki och Tess och tog en lååång fika, med mkt skitsnack och mys med världens sötaste lilla unge! Hon kunde inte vara tyst en enda sekund, hehe så söt är hon! Pratar tydligen om mig jätteofta och vi har inte setts på närmare ett år så hon verkade rätt glad måste jag säga! :) Jätteskönt att få träffa anki också, det händer alldeles för sällan, men nu har vi bokat in en till dejt redan nästa vecka, det är bra!

Klockan 3 infann jag mig på jobbet och här är jag kvar... slutar kl. 21.15 och då ska jag till Linda, jag tror jag ska ta ett bad, har liksom längtat efter att få bada! Sen ser vi nog en film och myser i soffan..
I morgon ringer klockan vid 10 så ska vi dra till ikea, köpa saker till arnolds rum! hihi! kuul!




Nu vet ni vad jag hållt på med senaste dagarna....

Vad gör ni!? :)



En bild kommer sen så ni inte glömmer bort mig! puss påer


Kommentarer
Postat av: AA

Det var jätte kul att träffas igen!!! :) Det tyckte Tess också!!!! :) Skönt att få prata av sig lite också :) Tiden gick alldeles för fort då. Kram!

2010-11-07 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0