Låt det inte vara så..

Vilken dag! Jag har fått så mkt gjort! Sen vi hördes sist har jag sprungit en timme, dammsugat hela lyan, diskat, lagat mat, rensat min garderob och hängt in det som gjorde min säng obefintlig (ja den var alltså också full med kläder för er som är övertrötta och inte fattade det så är jag extra tydlig ikväll.. haha eller så är jag själv kanske extra trött, jag vet inte). :P Sen har jag hunnit äta maten jag lagade, myst med Lina, och sen varit hos Lisa ett par timmar... vilken söndag!!! Bara för att jag inte varit bakfull så har det känns som en hel vecka istället för bara en dag... grymt! Dumt att man inte kör på nykter lördag oftare..... Men jag tänker inte säga att jag ska börja med det, för jag kommer svika det löftet ganska snart ändå...



Nu sitter jag här för att jag är lite mörkrädd men jag ska strax krypa ner.. Är dock en tanke som slår mig hela tiden, som får mig att må lite illa och som har fått mig att sova sjukt dåligt de senaste nätterna... Jag fruktar det värsta och även om jag skrattade när jag pratade om det så är det allt annat än kul isåfall, fyfan vad jag är rädd just nu.... Det finns bara ett sätt att ta reda på det och det ska jag göra, i morgon!!





Old pic, jag är fortfarande blond.







Godnatt!

Kommentarer
Postat av: viktor.

Guud vilken vacker bild! Du är finast

Puss

2010-11-11 @ 08:28:51
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0