Jäkla huvudvärk..

Började dagen med träning och solning, var över 2 timmar på gymet, skönt! :) Hade lite grejer att fixa på stan  också egentligen men det får jag ta i morgon, har en lista att bocka av inför resan! hihi, det är nära nu! Riktigt nära! :D

Har precis försökt sova bort min huvudvärk men det gick inget vidare, kunde typ inte sova och huvudvärken är kvar, rätt misslyckat då va? :P

Nu ska jag ner till ica och hämta ut mitt nellypaket hos Lisen och så ska Jossan med hit så ska vi se Killers, hört att den är bra och att cutcher är i sitt allra snyggaste jag. jag hoppas det är på typ samma nivå som i La gigolo, då är jag mer än nöjd! Sen kanske även lisen kommer förbi så vi kan kramas och mysa lite när hon slutat jobba.


I morgon är det back to work, två sköna lediga dagar har jag haft, men det går fort när man har roligt... helgjobb också, känns sådär då jag hellre hade haft iallafall söndagen till att fixa med packning och sånt, men det blir inte alltid som man vill, så är det.












Om ni kikar in senare kanske ni får se mina nya kläder från nelly :)

 

Ha en mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0