Fan helvetes jävla skit. LÄS INTE.

Kan inte bara alla sluta vara sånna jävla idioter?! Jag hatar fan alla idag, utom Emma och Ida för dem tkr jag om jättemkt.


Allt går åt helvete idag och i morgon får jag domen, ska jag ta mitt liv eller inte. Okej jag överdrev, men ändå jag mår inte bra alltså, jag är rädd och har panik på riktigt och jag vill bara avslöja världens grej här och nu, bara släppa bomben pooooooofff sen har jag vänt upp och ner på ett helt förhållande, eller kanske en hel stad, eller by. herreminskapare. lägenhet kan jag inte få ngn heller..



Nej jag måste fan jobba nu alltså. tjarrå.


Kommentarer
Postat av: i.

Bra att du inte hatar oss iaf!

Håller tummarna o tänker massa på dig idag!

2010-11-09 @ 11:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0