3 dagar kvar!!!!!

Söndag idag och jag har gjort ganska vettiga saker, började dagen med att dammsuga och diska, forsatte med lite packning, eller la iallafall fram endel som ska packas, har kollat runt massor efter lägenheter, skickat mail, intresseanmälningar osv. Nu har jag precis tagit en varm dusch och snart förhoppningsvis väldigt snart, kommer Lisen hit, jag är ensam, uttråkad och i stort behov av sällskap och skitsnack!


Idag är det som sagt TRE dagar kvar tills vi drar! Det är fan lite galet det här alltså! Tiden har gått SÅ fort ! Jag blir nervös och pirrig när jag tänker på det! åååh, vad härligt vi ska ha det! :)











Puss till er, nu måste jag gå och hämta Maya kom jag på.. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vilken söt bild på dig vännen! :)

2010-11-16 @ 14:03:19
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0