Trött tjej och meeting



Jag vet en tjej som försov sig idag..



Är det inte märkligt? Jag började jobba kl 15.15 idag, skulle ta bussen 13.45, tänkte inte ens att jag kanske mot all förmodan skulle behöva ställa min klocka, så det gjorde jag inte heller, jag hade planerat en timmes joggingrunda, en lång dusch, en god och ännu längre lunch och sist men inte minst gå ner med lilla Maya till jossan, allt detta INNAN jag skulle gå till bussen.. Jag vaknade kl. 12.40 och fick lite halvt panik när jag insåg att jag inte såg fel och att det inte är ngn luring som har ställt fram klockan utan att jag faktiskt sovit som en liten gris till tjugo i ett... Jag hann äta pannkaka lite snabbt, klä på mig, fixa matlåda (måste ju ha det nu när lunchen bara är på ynka 30 minuter), dra på brillorna och knalla neråt med min lilla busunge.. Sen satt jag på bussen med nrjs webradio på högst volym (EMMA, jag är sjukt trött på min/din musik nu:P)
Väl inne på jobbet började dagen med en timmes möte, teammöte eller veckomöte, spelar egentligen ingen roll vad vi väljer att kalla det, men jag har svårt att bli peppad av ett sånt möte (vilket jag tror är grejen) jag blir snarare lite halvt sur, känner att det vi preseterar hela tiden "borde vara bättre" osv. Eller så är det bara min depperiod som spökar... :/


Nu var jag nyss nere på fyran för att kramas lite med min Carro, fick tigerkaka och salta bumlingar och ingen är gladare än jag :D Ibland är jag verkligen som ett barn.... tss!



Kommer ett inlägg senare om hur konstig jag är ibland. Tror och hoppas att ni väntar med spänning godingar! :P


Idag, osminkad och med mysiga kläder! snyggt!





C "jag känner att överanalysera stämmer sådär ruskigt bra in på mig"

S "Haha, det är inte längre överanalys. Det här är analysera sönder analys"

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! Men nu har vi analyserat klart för idag, kör på fredag igen! Hur jobbar du då? Och varför skriver jag på din blogg när du sitter 3 meter bakom och jag har din msn uppe? :P

2010-05-12 @ 21:14:24
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tycker vi är asbra. Du ska inte med till munk? ;)

2010-05-12 @ 21:48:36
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0