Idag är vi lediga !

Vilken härlig och mysig ledig dag man vaknar upp till! Spöregn, grått, kallt och så lite mera grått... Gud vad mkt roligt man kan hitta på... typ, bädda ner sig i soffan och kolla på 17 filmer... det kan dock vara mysigt också, men då måste jag ha sällskap, LISA?
Men först och främst ska jag ut på en joggingrunda, timmen i skogen i spöregn kan vara rätt skönt när man får komma hem och ta en varm dusch och sen hoppa i myskläder! Dock ska jag försöka få med mig den här lilla godingen....

Gissar att hon sett att det spöregnar och försöker gömma sig.. :P



Vad gör alla andra idag? :)
Jag har inte långledigt som många andra, vilket nog är tur för jag skulle ganska snabbt krypa på väggarna, speciellt nu när jag är rastlös och i behov av sällskap 24/7.



Jag funderar på en kryss, 5-7/6, magganreunion!!




Sist hade vi ju så himla roligt!






Emma, Sandra och förhoppningsvis Carro. Någon mer som vill joina? :)

 

 

Nu kan jag inte dra ut på det här längre... på med löparclothes! Vi hörs säkert senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0