Hiphopare!

Det slog mig just att jag kanske skulle börja blogga, alltså på riktigt! Med minst ett inlägg om dagen? Och mkt bilder... För det är ju sådana bloggar jag älskar att följa... Själv är jag raka motsatsen, men man kan ju alltid bättra sig, right? :)


Ni får bara för att ni är så söta en bild på mig som hiphopare i stöten!
- stöten som förövrigt var grymtgrymtgrymt! grande finale 2011, here i come!


cool tjej!

 

 

Hoppas alla har en supermysig tisdag! :)
Eller som Frida sa förut till en kund "Ha en fortsatt trevlig måndagkväll!" :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du hittade min blogg :) Tröjan är från Gina tricot, köpte den i höstas så osäker om den finns kvar..



Söt blogg du har! Såg att du känner Marcus, det gör jag med, hihi bloggvärlden är liten!



Kram på dig!

2010-05-12 @ 00:32:26
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0