Godmorgon världen, vilken underbar dag!! J...

img_0914 (MMS)

Godmorgon världen, vilken underbar dag!! Jag låg och läste Elsas mode igår innan jag skulle somna, den är bra, riktigt bra! Om ngn behöver ett boktips till sommaren så vet ni :) Hade svårt att bli trött igår, alldeles för mkt "good feelings" i kroppen efter strömmenpromenaden! Iiih! Idag slutar jag tidigt, så tidigt som 14.15! Helt jäkla awesome!! Jag var inte ens trött i morse för att jag är så hög på bra känslor! Sommarkänslor, "sluta tidigt känslor", shoppingkänslor (emma och jag ska springa på stan sen) "picknicka i ngn av alla mysiga parker känslor" (om jag får som jag vill)... Åh! Jag åt jordgubbar till frukost också! :)Kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mm, lite hurtig kände jag mig allt, men er promenix så inte heller helt fel ut, skööönt att strosa runt! Gud, jag vill med sluta tidigt igen! Det är så himla sköönt! Dagen blir så lång och man hinner allt! Ses imorn darl

2010-05-27 @ 10:20:21
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0