Anything that's worth having is sure enough worth fighting for.

Godmorgon fredag!


Eller godmorgon förresten? Min klocka ringde 5.30, då hade jag fått nästan 3 timmars sömn, vilket jag tackar min granne för.... Känner ilska, aggression, frustration och hela den biten..

punkt.

 


Jag är iallafall på jobbet nu, har bara 4 timmar kvar! Yeaah! Sen måste jag nog hem och decka i sängen ett par timmar innan jag springer rundan.. eller så springer jag först och deckar ännu skönare efter den? Det tål att fundera på.


Nyss kom det upp ett gäng medlyssnade, vi är 3 st på detta plan idag, (alla andra jobbar kväll) ingen är gladare än jag att det inte funkade att synka in ett till headset... så jag slapp, to bad. dem pratar ändå konstigt. 


Helgen då? Jag vill göra allt och ingenting på samma gång, ngn som har förslag på hur man får ihop det på ngt coolt sätt? :)


Lunch om en timme, nuu kör vi!



Too much of anything can make you sick
Even the good can be a curse
Makes it hard to know which road to go down
Knowing too much can get you hurt.


Kommentarer
Postat av: emma

haha nä inte jag inte ;D fy får se om jag är gladare idag! :P

2010-05-15 @ 10:16:11
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0