5:e inlägget idag! Det ser jättemysigt u...

img_0431 (MMS)

5:e inlägget idag!  Det ser jättemysigt ut i Nkpg såhär års, det inte ni ser, men som jag såg lite längre bort var en kräkandes man... Jag är ingen hemsk människa egentligen, men det känns inte okej! Varför uppta parker och alla fina ställen? Äckligt... Jag går inte under den bron när jag jobbar sent, så är det bara!  Idag åkte jag hem! Har varit hos sis sen i måndags, åkte in på eftermiddagen och gick på bingospinning, jag vann en energidryck ( då menar jag inte direkt en redbull men det förstod ni väl;) ) efter den mötte jag upp emma för en stund på solarieöarna! Skönt och välbehövligt! :)  Deckade sen sött bredvid sis! Och igår var det första dagen på vår smartutbildning, ingen var mer omotiverad än jag! Men det gick heelt okej, lyssnade iallafall hela förmiddagen, på eftermiddagen var ALLT kul och ingen kunde eller ville vara tyst... :p  Sen hem och hämta träningskläderna för ett spinningpass med underbara Nina, hon är grym! Peppande och har asbra musik vilket är superviktigt! Sen gick jag hem och tog ett varmt bad och efter det slappade vi soffan till dh och cougar town, jäkla kul serie måste jag säga!  I morse ringde kl vid 7 och jag kände mig skapligt utvilad, gillar den känslan, när man fått nästan 8 timmar och är nöjd så! Tung dag på jobbet, korvstoppning (to much information) men Paola är bra, hon fattar att vi inte är maskiner och tar en sak i taget, det gillar vi! Nu ska löparklädet på och jag ska avverka ca 80 minuter i skogen! Är skönt att variera sig, ta olika rundor så att man inte tröttnar! Så vätskepåfyllnad, sen köör vi!  P & K till alla söta!


Kommentarer
Postat av: lisa.

haha, kan skratta åt min reaktion nu, men usch vad hemskt det var! tack så mycket, men den klänningen ska jag inte ha på bröllopet, så ännu är inte det bekymret ur vägen. ;) och förresten - jag har också bikinibegär!!!!! :D saknar dej!

2010-05-19 @ 20:54:36
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja eller hur, och när man är sjuk blir man ju alltid sugen på massa gott, ännu värre!



Ha en fiiin dag snygging! :D

2010-05-20 @ 11:42:35
URL: http://empaslife.blogg.se/
Postat av: sanna

Du är med duktig honey C (känner mig lite som Gaga i Telephone-videon, you have been a bad girl gaga, honey B...). Vi är duktiga. Sköönt! Värst vad du bloggar på, har missat din bloggcomeback helt!

2010-05-20 @ 14:39:19
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0