12:11:28

Godmorgon! :)

Grillproblemet igår löste sig på mer än ett sätt, Lisa fick en grill av Hasse Gawa och det började SPÖregna och åska ca. 10 minuter innan vi skulle köra igång. Grillkvällen blev helt plötsligt till en stekkväll, men vi var inte ledsna för det! Maten var något utöver det vanliga, SÅ GOTT! Lite cheesecake på det och man var heelt nöjd!

Vi åkte hem skapligt, tror fler än jag var riktigt trötta och slitna.. Men idag är jag ledig och jag har nyss ätit lite ananas till frukost och ska precis ge mig ut på en runda, en och en halvtimme är den beräknad att ta, jogga ska jag göra.. Meen först träna mina små arms med hantlar!


Vi hörs later och då kanske ni får en bild också! Om det uppskattas?


puss!

 
förresten!

Jag drömde om dig inatt Bella! Jag saaaknar dig! <3
men snaart ses vi!


Kommentarer
Postat av: emma

haha nää fy på mig!! men de regnade och jag blev dööotaggad då och somnade om :(:( MEN imorgon då jävlar, molnen ser lovande ut! måste annars mår jag dåligt :P haha duktig du är hjärtat!kämpa påååå <3

2010-05-18 @ 21:02:42
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Bella

åhhh vad drömde du då? saknar dig med!!! <3

2010-05-19 @ 12:19:39
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0