My f*ucking neighbour!!!!

Hej igen alla solbrända ! :)

Nu har jag solat klart för idag, eller nej jag fortsätter nog ikväll, med en glass på halvars! :)

Meen iallafall, jag vaknade inatt av ngt brutalt, det lät som att folk (en kille och en tjej) höll på att slå sönder varandra + en jävla massa porslin, de skrek ord som jag i och för sig kan, men aldrig skulle använda... Det var en rejäl fajt och jag blir på samma gång som jag går i taket av irritation, lite smått rädd, eller illa till mods..
Skrik av panik nerifrån medan jag på skakig hand slår 112 .... Pollen kom vid 3 snåret och allt var nog löst kl 4, men jag kunde ändå inte somna, låg vaken till kl 6 och vid 8 plingade ju klockan glatt... Jag hade kunnat ställa in nageldejten om det inte var så att Lina glömt sin telefon på jobbet dagen innan och satt uppe vid kl 8 och väntade... Har känt mig pigg hela dagen, tills nu... :/

 

Jag har iallafall spenderat dagen hos Lina, först nails, sen sol på gräsmattan, god lunch på lilla blå och lite mer solning på gräsmattan, woonderful!


Nuuu ska jag packa i ordning till helgtripen till riga! Efter det ska jag ta en lite halvkall dusch och sedan ta bussen till Nkpg, Emma och jag ska ta en lugn och mysig kväll! Jag vill sova tidigt för att försöka ta igen nattens förlorade timmar...


Pics later!



pussgurkor


Kommentarer
Postat av: Anonym

åker du bort i helgen? jag kommer ju heem!

2010-06-04 @ 17:05:02
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0