Allt och alla är tappade

Heej babes!

Att mobilblogga där det är dålig täckning är inte världens bästa idé, för då kommer vissa inlägg fram och andra inte, eller så kommer dem i fel ordning, som i Oslo.. weeellwell, vi har målat staketet på en av verandorna på pappas villa, det blev ASbra! Fast jag är typ lika vitmålad som staketet, men vad gör det?


Kanske ska förklara min rubrik, lite kort och så att ni typ inte förstår (jag är inte som alla andra, nej), jag tkr att alla på ett visst ställe är totalt tappade eller typ störda i huvudet, alla går bakom ryggen på varandra, den ena värre än den andra och man får passa sig riktigt noga för att inte bli jävligt bitchslapeeeeed! Man blir lite mörkrädd och vågar knappt prata, för folk har stora öron.... Men jag har mina favoriter som jag verkligen litar på, dem är få men jävla bra..


AAAAAAAAAH, efter den här jävla målningen utomhus bland buskar och skit så är jag galet allergisk igen, fyfan jag är så trött på detta!



Jag är sämst nu, på att blogga, jag kanske borde sluta ett tag? för på sista tiden har det bara varit en jävla massa tråkigt skit. aaaah blä, hejdå!


jag tkr om er, mina läsare, ni är SÅ söta och jag älskar när ni kommenterar, men vem vill kommentera en sån här tragisk människas blogg?

Kommentarer
Postat av: simon

jag vill :D

2010-06-24 @ 22:54:25
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0