Utsikt från balkongen på jobbet! Vore inte...

img_1828 (MMS)

Utsikt från balkongen på jobbet! Vore inte helt fel att sola och bada istället för att sitta på ett kallt kontor till kl 22.... Meen nu börjar det gå mot ljusare tider, idag vänder det mot fredag, jag jobbar inte stängning mer den här veckan och jag har fått till lite byten nästa vecka så endast ett 22 pass och jag kan infinna mig på vis både fre och lör, aaaawesome! Inte att förglömma första dagen på vis = sista jobbdagen innan semestern! Alla förstår väl hur jag kmr fira det?? Jag börjar känna mig ruskigt positiv nu (om man jämför med förra veckan) Nattdejten blev lyckad, mys! Nu är min admin strax slut.... Kommer en dagens tagen med dålig iPhonekamera senare :) kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0