TYCK TILL!

Baaaaaaaaabes, tja! :)



Egotripp idag och en jäkla massa bilder, kul va?!

Först 2 pics från onsdagens utgång!

Alexandra och jag :)

 


Bästa tjejen! snodde bilderna hörredu, hoppas det var lugnt ;)


Nu kommer pics från idag, är ni med?!

Kass webcam, men det gör inget va?



     

Kvällen! Lisa och jag ska bara åka ut på landet till kära vänner och dricka ngr glas vin! :)



Nu till frågan! Vad tkr ni om mascara på endast övre fransarna?! Sett många som bara har det... Jag provade idag, VAD TKR NI!?!



     

 

Säg vad ni tkr?! Annars blir jag ledsen!

 

 

Nu ska jag slänga i mig mat, potatisgratäng och fläskfilé! Mumma!

 

 

Hörs i morgon mina söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0