Friday i'm in love!

Heej guys!

Nu kom jag precis till Emma, min Emma. Vi ska gå ner på stan en sväng, käka gott och dricka gott, en vinare lockar lite! Men vart vi ska har vi inte bestämt än.. Sen ska vi nog vidare och hänga i en park, jag älskar att hänga! :)

Även inatt väckt av telefonsamtal... vad fan? :)

I morgon ska jag antingen med Emma, Alexandra och Bengan ut och bada i gransjönäs och på kvällen spela brännboll på himpa med Emmas jobb + Sandri!
Alternativ två är att åka med mamma, micke, jossan och förhoppningsvis linda och danne ut till kvädö för grillning och bad! kvällen är ännu lite oklar isåfall...


Bra väder = dålig uppdatering, bara så ni vet gullungar.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0