Sommaren -10

I morgon ska vi kolla och sukta efter resor! :D


I sommar smäller det! puss påre min kärlek! <3




Första dagen efter ledigheten idag, baaaaara krångliga och tråkiga samtal. uschan. :(

Men kul att se alla igen, alla är så goooa! Vilket lyft det var att förflytta mig till Norrköping, mår SÅ mkt bättre av fler än en anledning! ;) weej!



Saknar dock Anki och Nicke! Supermkt! Så snart måste jag ta en tur neråt och hälsa på!
Känns konstigt, som att det var typ ett halvår sen jag jobbade där, fast det är bara en och en halvmånad, fast jävlar, det är ändå EN OCH EN HALV månad... tiden går fort när man har roligt.

Skön känsla iaf när man känner att det var så rätt. Har en lya på g nu också, sjukt fin!! :D


Den egentligen helt sanna anledningen till att jag skriver det här inlägget är för att jag ska hålla mig vaken, jag tvingar mig själv att vända tillbaka dygnet.. Inatt somnade jag runt kl 1.30 och steg upp (med känslan av att jag inte ens sovit) kl 5. Det sjukt konstiga var att på bussen satt jag typ och rulla tummarna och undrade varför alla satt och sov, tookpigg, har varit det nästan hela dagen på jobbet också.. Hur fan kan det komma sig? Drack förresten kaffe förut, svart.. fruktansvärt äckligt men det går nog faktiskt lättare för varje gång... Smakade fasen bättre med svart än kaffe latte.. Oj ni ser jag bara seglar iväg med mina tankar...

NU, promenad med mamma och Maya, shiiiiiit jag kommer somna såå skönt sen! Längtar tills jag får krypa ner. Förresten har jag sovmorgon också, börjar 10.30 OCH mamma ska in så jag får åka bil, kan inte bli mkt bättre än så.

 

Bella & Isa, jag läser blorren mer än en gång om dagen! Ni verkar ha det SÅ bra och det gör mig verkligen glad!! Jag ångrar inte att jag inte åkte med eftersom jag stormtrivs på telia, men jag är ändå på något vis avis på er! :P
Ni är grymma som klarar av detta! Och sist, Bella hoppas din första dag gick bra, har tänk på dig massor idag! Tjejer, ni är SÅ bra, kom ihåg det! Keep up the good work! :) Kärlek till er!






Jag tänker även mkt på Lina som är uppe i snöyran, saknar dig här hemma busunge!! HJÄRTA


Kommentarer
Postat av: emma

jaa imorgon klockan 8 ska vi kika kika kika :D åååh får sån bra känsla i kroppen när jag tänker på det :D PUSSSSS <3

2010-01-11 @ 23:27:55
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Bella & Isa

gullig du är :) MASSA KÄRLEK TILL DIG härifrån Oslo! <3

2010-01-12 @ 00:44:08
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Linis

Tänker på dig med och alla andra, känns som att det händer ganska mkt positivt nu för många:) Älskar dig och alla andra tjejer:)hoppas vi kan ses snart, tycker ni först ska planera in en party resa hit jue, fundera på det iaf;P<3

2010-01-12 @ 15:39:36
Postat av: cicci

är också sjuukt sugen på att åka!! :D

vart ligger den nya lyan då? :)

puss på dig

2010-01-12 @ 17:01:20
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Hoppas jag kommer trivas lika bra som du :) Synd att vi inte ska jobba tillsammans, det hade varit det ultimata! =)

2010-01-14 @ 15:31:23
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Tessan

Klart jag ska uppdatera dej ;) . Jag är dock ganska upptagen i veckan, men kan se om jag kan hitta någon lucka ;D . Onsdag skulle kanske funka för mej? pusss

2010-01-24 @ 22:19:13
URL: http://nordenborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0