Utkast: Dec. 29, 2010

Nu är jag tillbaka! Tog en liten paus, eller jag tappade helt motivationen och hade typ inget att skriva om, (samtidigt som jag hade tusen saker att skriva om) Men idag blir det ett bildregn från juldagen, där ALLT spårade.. Satan så kul vi hade! Nu kör vi!










'




Just det, skrev det här i förrgår, men något kom i mellan... Juldagen blev galen! Sjukt kul!

Lika kul ikväll? Lets hope so! Börjar med middag med Johanna och Emma, sen har vi ett par eller rättare sagt fyra möjliga fester, får se vart vi tar vägen..... Jag ska bli full iallafall.


Kommentarer
Postat av: Venera

Hej Tjejen , det var ett tag sen , Hoppas allt bra med dig !! Bor du i Norrköping nu ??

Bilderna fr juldagen riktigt fina, och du e som vanligt en riktigt festpingla. får man fråga vart man kan köpa topen och kjolen ??

Kramar

2010-12-31 @ 12:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0