Prata inte med mig

Idag är jag så arg att jag gråter, skakar lite lätt och inte pratar med ngn... Och jag vet inte ens varför, 7 olika anledningar på samma gång som det inte direkt finns ngn anledning. Hatar allt och alla bara.


I fredags hade vi kul och jag hade fått till en jäkla bränna dagen till ära!


Ser ni!? trodde inte man kunde bli solbränd längre ens..

 


Emma, du är min bästa.




Kul som satan på hugo, dock endel oklarheter som får mina tankar att flyga, runtruntruuunt.
Sov på armen och hade mysigt.

 

Väl hemma i kära viken kl 14.30 la jag mig och vilade lite, sen var det bara att ladda om för fest. Vi började i en stor lokal med många kända och okända ansikten, trevligt, men rätt falsk stämning. Vidare till dansbanan (JA helt seriöst så var det en dansbana :D) så körde vi fullt ut hela kvällen! Skitkul faktiskt! Dock sa väl jag endel saker jag inte borde sagt, men sån är ju jag. Träffade många kända söta ansikten där, sånt gillas!

 

Idag som sagt, arg, sur, irriterad, ledsen..

Men nae, ingenting har hänt ens :S sån är jag också. känner mig fan mano.. När jag är glad, så är jag så jävla glad och när jag är sur, då är jag så otroligt jävla sur.. Jag kan inte hjälpa det, men jag tror det är en bra grej att vara medveten om det, även om det inte hjälper.

 

Hörs när jag är glad igen.


Kommentarer
Postat av: emma

loviii, DU är bäst <3

2010-08-08 @ 20:34:04
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Bella

JÄVLAR vilken bränna!!! :O Den är jag avis på!! :) & du, försök att inte tänk för mycket. <3

2010-08-08 @ 22:36:05
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0