Kan som vanligt inte sova, trots att jag i...

Kan som vanligt inte sova, trots att jag idag bestämde mig för att inte sova på dagen ( jag har legat ner hela dagen ) men jag har inte sovit, inte en blund, vaknade ändå runt 10 i morse.. Så borde vara trött nu... Aja whatever! I morgon (om jag inte vaknar pigg och frisk som en nötkärna) så måste jag uppsöka läkare IGEN!!!! Tre veckor sen sist, kärringen sjukskrev mig då 3 dgr och sa att det "bara" var ett virus. Fuck you! Säger ja, sen den dagen har jag mått sämre och sämre... Kan gå till vem som helst bara jag slipper catalina (ne hon hette inte Katarina, utan catalina) som om ngn 3åring som inte pratar rent skulle försöka säga Katarina. :S konstigt. Ungefär som min kväll igår, den var konstig!! Känns förresten som att jag är heelt uppsvälld, min mage är verkligen större än vanligt och det känns som att jag ätit hela dagen... Så blev jag ändå nyss assugen på en gorbys! Och tänkte då FYFAN vad jag ätit idag, men sen slog det mig att det har jag inte alls, mådde för illa för frukost, fick i mig lite lunch, sen bakade jag, men det var föör sött så det kunde jag inte äta, så jag tog en knäckemacka. Så nog fan har jag all rätt i världen att ligga nerbäddad i sängen och vara sugen på en smarrig pirog! Aaae, tänk trött trött trött trött.... godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0