Har inte kunnat mobilblogga tidigare idag ...

img_2494 (MMS)

Har inte kunnat mobilblogga tidigare idag av ngn outgrundlig anledning! Har iallafall spenderat min eftermiddag och kväll med bästa vännen! Vi gick och käkade gott på kupolen, strosade lite på stan, berättade hemlisar för varandra, solade (ja nu är det bara att börja sola solarie, SKANDAL). Och så fikade vi också! :) men eftersom emsi skulle upp så tidigt så sköt vi på film / bio tills en annan dag i veckan! Jag vill se night and day, hört att den är bra! När vi hade fikat klart gick jag till sis, så kollade vi på hus, man blir ju kär, finns så sjukt fina! Sen när hennes karl kom från gymet tog vi alla bebisar och gick en pw runt promenaderna, en timme! Så nu kan jag nog somna rätt gott! Max och Issa som sällskap, lätt bästa sällskapet! Godnatt fina ni!


Kommentarer
Postat av: C

Du har glömt moster gull:(

2010-08-03 @ 21:10:06
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0