Du är i mina tankar..

Godkväll, sjuklingen här.. Jotack IGEN! Eller fortfarande, välj själva..

Åkte hem från jobbet kl 16.30, skulle jobbat till 22... Hemma i sängen kl 18, febrig, hostig, ont i halsen, snorig, sjuk huvudvärk och yr, yr som fan så somnade jag på studs och vaknade för en timme sen, jo ni räknade rätt, jag sov 4 timmar och kom knappt ur sängen efter det, för jag mådde nästan ännu sämre. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?


Vad gör ni denna fredagkväll?



Innan jobbet idag..

 

 

Anlände på jobbet och fick denna


ASSÖT och det är choklad! Raymond min älskade bordsgranne på jobbet har hört mig hosta, snora, klaga tills jag nästan kräkts och börjat gråta hela veckan... Han gjorde liksom min dag så bra som den nu kunde bli.. :)





I morgon kommer en rolig lista, om mig, nu är det för jobbigt att sitta här... soffläge!!




Puss, hoppas ni har det grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0