3!

Heej! Fredag är här, bra skit! Augustifestival i stan, vi kör på lite fest! :)


3 från förra helgen


På en av jessies fina balkongen! i en lya att dö för.


Min fina! Vi blev jättefulla på allt vin.. åh vilken jävla kväll, skrattar rakt ut bara jag tänker på den.


Bästa Sannie och jag! kommer sakna ihjäl mig när du flyttar plutten...




alla goda ting är 3! som sagt!


Fler bilder kommer, och kanske filmen! fast i nyktert tillstånd så skäms jag nästan, jag som aldrig skäms. haha fyfan!



Kl. 19 drar jag, Sandri och Emma till Emma nr 2 och Sofie, förhoppningsvis får vi med oss Johanna och Anna också!
Vi ses ikväll, right?!

Partyoutfit bilder på mig och Emma sen, om ni är snälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0