Livsnjutare stämmer sådär lagom bra!

Det är jag nog på hög nivå, gör bara jobbiga och tråkiga saker, äter nyttigt, motionerar galet m.m när jag själv känner för det.. (även om jag borde slava jämt) Jag har inställningen att om man inte får äta lite gott, ha lite kul, göra lite dumheter oooosv så kan man ju inte må och leva 100%... Ni behöver inte rätta mig om ni tkr att jag har fel, för alla är olika.
T.ex igår, så åkte linda och jag till maxi för MATshopping, eller påskmatshopping för att vara exakt. Det slutade med ett par påsar med kläder, (vilket ju inte förvånar ngn??) Meen när vi kom till ica tillslut så skulle vi köra självscanning, kändes som en kul grej.... Men det tog tid som fan och när jag försökte ställa ner ett mjölkpaket i påsen utan att ha scannat så hör jag en röst, "öööpöppöppöppppp" ja det var ju ingen kontrollant, utan det var Linda.. tråkmåns sa jag bara, sen handlade vi vidare..
Linda kände sig jättenöjd med vår shopping när vi tillslut hamnade i kö till kassan..
"Guuuud vad duktiga vi var.."
"Det var ju inte ens kul, vi har inte tagit en enda grej, jag som ville ha lite spänning" men för att krydda på det lite så gott jag kunde, så var jag tvungen att smaka lite olika sorters godis innan vi valde dem.. Alltid samma fras från min sida "mamma gör ALLTID så" och alltid samma fras från linda "fyfan vad pinsam du är"... Nog om det.


Idag är jag där jag trivs bäst, ute på landet hos pappa, vi kom hit sent igår kväll, käkade revbenspjäll, vitlöksbröd och en heelt grym sallad, toppade det med lite godis och mys i soffan. Sen bäddade vi ner oss och sov sött.
Solen är framme och jag ska trotsa kylan och gå ut och sätta mig en stund på ngn av de 3 balkongerna som pryder huset så mysigt.
Nu blir det rejäl frukost a la pappa!


Jag gillar livet och alla tjejer som bidrar, alla tjejer + pappa.








puss på besvikelse, falskhet, lögner och det som hör till.



Det sistnämnda tillhör ju absolut inte bilden och Emma, min bästa Emma. <3 Aj löv ju.


Kommentarer
Postat av: emma

aj löv ju tu min favoriit <3 imorgon kör vi! <3 saknar dig!

2010-04-02 @ 14:40:42
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0