Haha i'm alive!!

Tänker inte ge någon förklaring till varför jag inte skrivit tidigare, that's just me. dålig uppdaterare.

Jag vill få utlopp för lite känslor som dök upp nyss.... Min rumkompis (på jobbet) Tobias råkade ringa fel, till en .... han blev SJUKT arg, skrek och betedde sig illa. Jag kom på mig själv med att sitta och tänka dumma tankar och bli sjuuuk irriterad på dem här personerna... OGILLA starkt!!! Jag måste skärpa mig. Ingen nämnd ingen glömd. Men jag hatar 48010! fyfan vilket stolpskott och NEJ jag drar inte alla över en kant, bara nästan!!



Äsch nu struntar vi i idioter, ser framåt.. eller lite bakåt, på gårdagen som var SÅ mys! :) 


MEJA, min nya favvo! & så en mysig bild från Öland, som var tokmysigt även det. Nu är det bara en utlandsresa som fattas....
 
                               



Glömde nästa, nya favvon knock you down med keri hilson, gaalet bra, den dunkar i lurarna på jobbet!

Kommentarer
Postat av: lisa

känns som om jag redan är det. men jag vill inte. behöver dej.<3

2009-09-07 @ 20:52:21
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0