Och det fortsätter..

Mitt underbara humör..
Tog en promenad i det underbara vädret med Maya, jag tänkte att nog fan kan hon väl gå fot hela rundan? Vi var inte helt överens om detta, men hon är jääkla duktig... Men när hon inte var det så var surfittan igång "men maya för helveteeeeeeeeeeee" bläää jag spydde galla på henne, och jag gör det snart på mig själv. vilken jävla tråkig och sur prick jag varit de senaste dagarna, meeen det har sina orsaker det lovar jag.

Väl hemma igen, så ville jag retas ännu mer SÅÅ hon fick genomgå de värsta hon vet; att bli duschad! :D haha skadeglädje.

Nu ska jag läsa i min nya bok; Ego woman!


Ha en bra helg, om vi inte hörs.


Förresten, Frank dör väl inte? :(


Min framtida man..


Kommentarer
Postat av: Linis

Oo jag vill hyra dom filmerna idag har bara sett 1an och 2an! Vädret gör en ju jätte glad, NOT:( Puss<3

2009-11-06 @ 13:08:12
Postat av: s

det märker du i sjätte filmen ;) såg den igår!

2009-11-06 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0