Meeh?

Vadå allt måste kännas 100%, jättekär osv.. Hur lätt är det? Hur kan hon tro att det ska kännas så när hon träffat typ 17 killar samtidigt?? Man får väl ge det en chans, med den det kändes absolut bäst med... konstigt, mkt konstigt.
Sen Helena vill jag be dig lämna ifrån dig Oscar, till mig. Han är verkligen något utöver det vanliga!!
Frank Wagner nivå på honom! Shit vilka heeeta killar! Jag dör.

MEN LASSE, jäävlar!! Jag kollar tv3/play nu men skriver medan det buffrar (skitinternet) jag dör igen, Lasse, så jävla sött!





Förresten har jag en plan nu, kan inte alla ni hålla tummarna för att det går vägen? Då skulle allt bli bra, det tror jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: s

jag är inte sur, det ska du veta. var lite tråkigt bara och orkade inte svara just då. jag förstår dig att du behövde vara själv. och som du själv skrev, spelar ingen roll hur lång tid det tar mellan gångerna vi träffas. vet var jag har dig och du är ju trotsallt endast ett samtal bort, inte allt för långt bort alltså :) krya på dig baby! <3

2009-11-09 @ 14:46:20
Postat av: Bella

Jag håller tummarna, vad än planen är. <3

2009-11-09 @ 22:44:01
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0