Idol då?

Erik, Erik, Erik.. jag dör lite, för han är så sjukt jävla bra och always gjorde han ju fan nästan bättre än Jovi själv.. men också för att jag börjat tycka att han har det där lilla extra, ibland är han riktigt het..
tänk att somna till den rösten?

Calleballe, SÅ bra ikväll! Röstade nog 40 ggr!
Fast när Erik sen hängde löst, så ångrade jag mig lite och röstade konstant de få minuterna man har på sig, tur att han inte åkte ut, nu kanske alla fattar att man inte får glömma bort att rösta på vinnaren..


Kom precis på att jag måste BÄDDA sängen innan jag lägger mig, finns inget lakan osv, mams har tvättat.. Men hon lovade också att bädda eller iaf hjälpa till, ni som känner min mamma vet ungefär hur fort hon somnar och att hon kan göra det i princip överallt, förut vaknade hon av ASgarv från mig och jossan när hon låg med laptopen på magen och sov som en gris, så jävla sööt var du mamma, om du läser, så no hard feelings nu! ;D 
Hon sover som en stock igen och med andra ord får jag bädda helt själv..!

Sov gott älskade vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0