Vad tråkigt för er..

Som läser min blorre varje dag, när jag uppdaterar högst en gång i veckan, men jag tror inte att jag ska lova er att börja blogga bättre, för jag tror inte att jag kan hålla det... men jag är glad att ni stannar trots att jag är sämst på uppdatering.

Helgen har varit "bra" men jag har inte mått 100, har nog inte ens mått 50 om jag ska vara ärlig... huvudvärk, (typ migrän måste jag ha haft igår) ont i halsen och snorig och allmänt skitseg i kroppen och huvudet, sen hjärtat som gör extraslag och som gör att jag inte kan ta djupa andetag, blodtrycksfall, what's wrong with meeeee? Ni pollenallergiket, är det såhär det känns? jag mådde inte såhär dåligt förra sommaren av pollen...... Dags för mig att besöka farbror doktorn och göra en stor hälsoundersökning! Om jag bara skulle ta mig i kragen att boka tid, jag dör ju typ av tanken på proverna, men jag vill ju verkligen för min hälsas skull. :/ Kan man låtsas vara och känna sig pigg och frisk som en nötkärna så mkt att man tillslut blir det??




Ems och jag, på grillkvällen hos J förra helgen!

Mys hos emma, grill, film och mys hos pappa på landet, lite mer mys, en lång skogspromenad i sol och ännu mer grill, min helg! Inte ens en droppe alkohol, fifan vad skönt! Vill försöka en helg till, ska vi inte göra det tjejer? Min kropp säger verkligen nej till allt som är ansträngande och som har med alkohol att göra, men huvudet säger "joo men carro du orkar, du vill ju det här, du kommer ha skitkul"
fatta hur svårt det är för huvudet att lyssna på kroppen.. eller för kroppen att övertyga huvudet... man tror ju att huvudet är smartare än kroppen, men ibland tvivlar jag.. kroppen en sjukt smart också.


Nog om detta. förra veckan såg jag världens minst tant, hon cyklade på trottoaren och skulle över ett övergångsställe, så hon hoppade av och tro mig nu, hon nådde 5 cm med huvudet över styret, sjukt liten! Men skitgullig!

Nu är rasten slut och jag ska göra nytta! Idag börjar lotta, nu tror jag att allt blir bättre och att det blir betydligt mindre stress och press!  happy thoughts! :)


Niklas sa förut att det finns så mkt bra saker på G, guld och godis.. sen kom han ej på fler.. :P
jag väntar med spänning innan jag kan bli övertygad, dock fick jag sms inatt av ett bra G, ett sms som gjorde mig väldigt förvånad, förvirrad och ett G, glad.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Synd att du inte ska jobba med oss i sommar :( Hade vart skönt att ha folk som kan allt ! Men det jag ville kommentera var att du fick hjärtrusning ibland. Jag fick också det förut. Ofta berodde det på stress men du kunde också bero på vad jag ätit för mat, åt jag fet mat så fick jag ibland hjärtrusning. Jag har extremt lågt blodtryck och åt blodtryckshöjande medicin. Men det viktigaste är att tänka att det är lugnt och inte farligt annars blir det bara värre. Det kan ligga något i att tänka att man är frisk och mår bra och inte att man mår skit och att det är fel på de ena och det andra. Det hjälpte mej allafall.. Lycka till!

2009-05-11 @ 20:51:31
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Bella

Mm, sa det till mamma igår att maya har haft sånt där. Det ser ju så himla läskigt ut :/



Vi får väl se hur det blir med helgen, jag kanske vill ut. Men mår du inte bra så tycker jag absolut att du ska stanna hemma :) Vi hörs imorgon! <3

2009-05-13 @ 19:57:42
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0