Girls!

Ja det är tjejer jag ska skriva om, fast inte nu, för nu ska jag till lysingsbadet, där linda, danne, max och issa ska campa över helgen :) 5 min innan receptionen stänger ramlar dom in, danne sprang (ordagrant) in, men det räcker inte med att dom är sena..  linda lägger kommentaren "Daniel har tagit med plattvn från sovrummet", då talar vi 32-40 tum.. hahah vilket par dom är, så söta! :D
Det är inte om vilka brudar som helst som jag ska skriva om, utan dom som läser andra tjejers bloggar av ren avundssjuka, nyfikenhet (Illa menat), för att kunna skratta av skadeglädje då tråkigt inträffat, eller av ren rädsla att just den tjejen, just nu tar, har tagit, eller kommer ta tjejens pojkvän eller den hon håller varmt om hjärtat, de som är avundssjuk för att man har många och dessutom jävligt snygga vänner, eller att man själv är just det, snygg.

Varför kan inte folk, (jag menar TJEJER) vara glada för andra tjejers skull, om man inte är vänner? AVUNDSSJUKA, stavas det. så sjukt att världen ser ut som den gör......  jag vet 4 st tjejer såhär på rak arm som ogillar mig pga killar, men hallå girls grow up!! Jag lovar att nu tänker ni tre, "vadå 4? typ alla ogillar ju henne!!!!"
har jag fel?

haha jag bara skrattar egentligen, för det är patetiskt. vissa tjejer (har exempel som jag ej tänker nämna) säger att ngn är dum i huvudet, ful osv, kanske just för att den personen egentligen är snygg och det är just vad personen tkr...

Jag vet att det är endel tjejer som läser min blogg av ngn/flera av anledningarna som jag nämnt.. och jag bara ler, för samtidigt som jag hatar det så älskar jag det verkligen, av REN skadeglädje!!

Hahah nu ska jag äta god mat och bli TJOCK, undrar hur många som tänker nu, antingen "du är redan ett jävla fetto" eller "hoppas du blir skitfet"


Jag tror detta retar upp endel, men man måste retas för att behålla eller t.o.m få fler läsare.. ;)


Har massa mer på lager om tjejer.. men nu hinner jag inte mer.

Kommentarer
Postat av: Linis

så sant:) hehe me like you=)

2009-05-29 @ 23:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0