Vilken kick!!

Spinning är numera inte det absolut jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, det första passet var garanterat det... de andra också tror jag..
Jag var sekunder från blodsmak i munnen, jag tänkte i början "det här kmr gå bra!" 15 minuter senare: "Jag kommer att DÖ, NU, men det finns inte i min värld att ge upp och sluta trampa, det här är 40 av mitt liv, ALDRIG att jag slutar trampa" Efter ytterligare ngr minuter, sisådär 10-15 tänkte jag "Kommer jag dö?" jag fick med andra ord tillbaka hoppet... MEN krampen i BÅDA vaderna ger sig till känna, fast det gör inte ens ont, för jag ska väl dö?? och lite kramp är väl ingenting i det läget?
När Malin (som håller passet) säger nu är det bara TVÅ låtar kvar kommer min nästsista tanke, "vaadfaan kommer jag alltså att överleva detta?" så börjar jag bli mer och mer stolt, fyfan vad duktig jag är, börjar jag tänka, samtidigt som krampen i vaderna ger sig mer och mer..... När jag cyklat skiten ur mig rent ut sagt och vi börjar med nedvarvningen så är jag ännu mer stolt och min absolut sista tanke blev "Jag klarade det för h*lvete!!" 
Sedan gick jag direkt och bokade in mig på nästa vecka också.....

Men nu mina kära vänner, så är spinning helt underbart, (alla förstår nu att jag verkligen överdriver) men det känns för varje pass lättare och lättare, men jag får alltid samma känsla efteråt, "fyfan vad duktig jag var nu!!" Jag har kört det så pass många ggr nu att jag VET att jag inte dör, jag VET också att efter ynka/lilla/korta/BARA 40 minuter så är det klart, slutkämpat. . 40 min av en hel vecka och svettas som ett djur och ge 110%, vad är det??
Idag slog mig tanken att jag nog ska börja köra två pass/vecka....

Jag säger bara spinning is the shit, för jag tror verkligen att det ger resultat !!


Nästa vecka ska jag följa med Micke (nybörjartränarn:D) till TR (tjust rehab för som inte har koll på vvik) och kolla in de stället.. det ska tydligen vara bäst i stan och ha det mesta... jag vill börja köra som förut igen, både kondition och styrka.. lite snygga muskler har ju ingen dött av.. inte spinning heller hoppas jag? :D


Naenii, nu har kudden skrikit på mig tillräckligt länge....

Sovgott, sry för ett jäkligt tråkigt inlägg om träning, men tro det eller ej så är det ett stort intresse för mig.


Puss på att det är fredag i morgon och att världens sötaste Sampi ville komma och hämta mig efter jobbet, har jag sagt hur bra du är flicka lilla??? :) It's just looove! <3 sen blir det myskväll och om bebis vill så ska vi till pappa, jag vill det, för jag saknar honom, som alltid... Kärlek till er båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0