Sunday and i'm so f*cking tired.

Trött i huvudet, kroppen, men framför allt på människor..

Bella och jag diskuterade det här med bloggande förut, som ni sett har jag ju av  hänsyn och för att slippa sura/ledsna miner valt att ej publicera inlägg som är så väldigt personliga att de skriker om dem..
MEN som bella skrev "Egentligen borde man ju kunna skriva allt. För man har ju inte bett någon att läsa!"  Tar det helt fel av vissa människor så är det ju mer deras problem som tar åt sig, än mitt som har skrivit det... Inga namn kmr nämnas, sen om personerna i fråga kmr tro att det är dem det handlar om så får de gärna göra det. Tkr ni det är helt fel av mig så slutar ni väl läsa?

Gårdagen var ju så fruktansvärt rooolig!! Började hos Anna, med att blåsa ballonger, fixa med korgen med "20 saker man behöver när man fyller 20" och fixa bålen. När kl blivit åtta så åkte johanna och madde iväg för att kidnappa lina, medan vi andra tränade på sången vi skulle sjunga när hon anlände "Hipphurra för hon fyller 20 år idag" :D Och gissa om det blev lyckat, vi släckte ner allt skrek sången högt som fasen  sen var partyt igång och mårten och grabbarna ramlade in, sen även alex, emil, Karle mfl.. Vi fick igång stället och när klockan slagit halv tolv så vandrade vi vidare till D-ssons där det faktiskt var massa folk!! SÅ pepp blev jag då ! :D Sen var det shaka till skitbra musik, träffa maassa roliga människor och dricka aningen mer.. :) Sen som vanligt när man har jättekul så går kvällen så foort, så när det var slut var efterfest ett måste och jag, emil och alex knallade bort till anna igen för efterfest nr.1 , där det redan droppat in ganska många andra.. :D humorn var lägre än golvet och allt var bara så kuul! :D sen blev det en efterfest till med skitsnack och lemonade ;D

Maaassa roliga grejer hände på d-ssons, många kommentarer, skratt och en sjujääkla headbangning, kommer du ihåg det bella? :D 

"Kan inte du och jag gå förbi tillsammans för att retas?!" haha, sure baby :D
Bella har ett bra citat i sin blorre också! haha.


C: hur sjuk är människan?
B: JÄTTESJUUK!!
HAHA!


Dock står davidssonskvällar för mkt skitsnack, jag väntar med spänning!


Jag vågar inte riktigt ändå, så jag skriver inte det ni inte vill läsa. ni vill väl bara läsa bra saker, fast vad passar alla?
Äsch nu skiter jag i detta.

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAHAHAHAHA just det ja!!!! hade glömt headbangingen :P Hahahahahaha herre gud, pinsamt värre ;P

2009-03-22 @ 21:29:40
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0