Bra!

-Lönen har kommit, dock förra veckan (dålig uppdatering) och jag var för mkt sjuk.. but still, BRA.
-Jag slutade för 10 min sen, sitter kvar på jobbet för att jag ärligt talat inte orkar gå de 25 minuterna hem, just nu, jag hoppas att krafterna kommer om sisådär 2-3 minuter.. idag är jag nämligen trött, med trött menar jag inte lite trött, utan sådär fruktansvärt trött att jag skulle gissat (om jag inte visste) att det var denna natt jag gick och la mig kl 5 efter typ tusen skrattanfall i köket av örnöga, körsbär och allt helt otroligt roligt i bilen påväg hem från krogis.. :D
-jag har framtidsplaner, som känns sådär fruktansvärt bra, som t.o.m fick mig att le och skratta igårkväll när jag bara ngr minuter tidigare gråtit som en bebis.
-jag har släppt dig nu, helt och hållet tror jag?
-jag började ett nytt liv i fredags, det kan ha hänt att jag sagt det förut men denna gång inträffade det på en FREDAG, veckans bästa dagen och denna gång har jag vidtagit helt andra åtgärder än jag brukar.... mkt bättre sådana. man mår bra av förändringar..
- jag tror att jag ska hem, sova en halvtimma och sen flascha lite på badhuset, nästan. jag ska simma en timma iaf och sola, om jag orkar! :)
-Dagen gick skitfort och nuu tänker jag ta mig i kragen och knalla hemåt!


tack älskisar som bidrog till en skitbra helg! :) <3
Jag fortsätter nog på min bralista sen, för det finns så mkt mer!

Kommentarer
Postat av: lisen.

tack själv raring! :D ett skratt förlänger livet harjag hört, vad gör då tusen?! :P

2009-03-02 @ 18:37:23
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0