PAAUS

Jag har en fruktansvärd allergi som förföljer mig... Den ger mig huvudvärk, sjuka ont i halsen, den får min näsa att rinna och den gör mig helt sjukt j*vla trött. Är det ngn som känner igen sig?

Jag sitter och tänker på helgen som är på intåg....
I morgon ska jag kolla på en lgh... Jag vill till otten och träffa Emma och jag vill vara pigg.
På lördag måste jag på maskerad, trots att jag nog helst skulle stanna hemma, jag vet iaf vad jag ska vara nu, bambarrraaaabaaaa, jag säger inget!! ;D
Jag hoppas mest av allt att det blir sol, resten får bli som det blir, fast jag hoppas en sak till, att alla för min och mina systrars skull dissar gräsklippning denna helg!

Nu är studenten igång och jag kan fortfarande inte för mitt liv förstå hur detta år kan ha gått så fort?? Vart har det tagit vägen? jag blir så mörkrädd av detta. Dock är jag nöjd, för jag lever livet och har jävligt kul mestadels, det gör mig lugnt iallafall för en stund.


Nu ska jag lägga mig i soffan, har rast!!


Kommentarer
Postat av: cirre

sv. vi åkte till IKEA :P

ska du på maskeraden iaf ? :)

och imorgon blire utgång eller vad sker ?:D

puss

2009-06-04 @ 22:08:25
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: c

just ja skulle säga att JAG känner igen mig av det där jobbiga skiten :S haft jävligt ont i huvudet och halsen idag :(

2009-06-04 @ 22:09:16
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: cäcc

sv. jaaaa herreguuud! o jag som missade i början också, typiskt :( har velat sett den länge, men glömt bort den, sen va den på tvn igår så jag tittade :) hahah ooj, aaa uuusch uuusch men så bra film!! <3 :D

2009-06-06 @ 14:45:36
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0