Surprise! :)

Ny snyyygg header! :) Hoppas ni gillar den, http://emmiihs.blogg.se som fixat och trixat! :D <3

Jag är SÅ dålig på att uppdatera nu för tiden, men eftersom Emma fixade en snygg header så lovade jag att bättra mig..!

Kryssning i helgen stod på schemat och jag kan inte säga annat än att 09 kommer bli (även att vi trodde det va omöjligt) ännu roligare än 08... fråga är hur 010 blir bella..! :D haha smart!:D
En riktigt utförlig sammanfattning av kryssen får ni i http://bellsibubs.blogg.se.... riktigt roligt att läsa, iaf för oss som var med... :D Även om jag tror att det hände minst tusen saker till som var så jävla roliga och knäppa som bara minnet sviker oss lite på... :D
Här är ngr saker som dyker upp i mitt huvude...


- På god 1:a plats, Hans & Greta :)
- "Carolin Ross <3"
- Captains grill, "jag tänkte om man kunde få sig en korv med bröd?" :D
- HOT DOG, "Vem fan är tjock som står och håller i 4 korvar?" haha
- squashing
- "LINA SANDBERG ÄR BORTA, jag kan tjuta!!!"
- Nakenchock, som jag är GLAD att jag inte såg mer av...
- KROPPEN! :D
- KONFERENSrummet och allt roligt som hände därinne, det var sådan stämning, alla var så glada, roliga och åååh!! :)
- 6417, 6205, 4011, 4012, 6011 & 6003 (?) och allt roligt, mysigt, galet som hände dääär, + alla samtal som gick från den ena till den andra.. :D
- all jävla grön dricka...! Hej jag heter Carolin, hur jävla roligt har vi egentligen?? :D hahah
- Emma och jag låg på varandra mitt i en trappa, börjar nu fundera på om hon ville squasha mig eller vad det var... :D
- När kl blivit 05.30 på söndag morgon och jag ska knalla hem från 6011, får för det första banka och skrika i en kvart tills jag förstår att lina är helt omöjlig att väcka, jag går tillbaka till 6011 och knackar på ett par ggr, får låna telen och ringer två ggr, tills hon svarar och låter så pigg som mamma gör på morgonen........ jag är lite upprörd och frågar vad fan hon inte öppnar fööör.. osv! jag tackar för lånet och knallar bortåt igen där dörren nu står på glänt jag säger hej osv, sen pekar lina upp på våningsängen alltså MIN SÄNG och jag ser en människa ligga däär!!! eftersom det var uppdags om 3 timmar så ville jag bara sova, så jag vände människan åt rätt håll frågade vem i helvete han var och vad han gjorde i min säng.... han verkade knappt veta vad han hette och han sa att jag gärna fick dela sängen med honom, jag blir då ännu mer sur och säger "jag går på toaletten nu, när jag kommer ut ska du vara BORTAAAA!!!!" smäller igen dörren.... sen öppnar jag den igen och säger "alltså jag är så jävla trött och jag är INTE på bra humör då, hejdå" hahaha han blev väl vettskrämd stackarn..... :D
- ERIK, mårtens kompis, fyfan så klockren kille, jag har inte skrattat så mkt på riiktigt länge....
- I "Carro behöver en puss!" M "Nej, hon behöver två" :)
- gratis är gott.
- + SÅ mkt mer helt underbart roligt!!



Idag är jag dock sjuk, började igår på jobbet.. jag började känna mig jätteyr och lustig, såg jättedåligt, kändes som att alla bokstäver på skärmen bara flöt ihop... jag kliade i ögonen, gick och sköljde med kallt vatten och gjorde allt jag trodde skulle hjälpa, men det hjälpte inte... började vid 15.30 fundera på om jag skulle ta mig hem på cykeln, eftersom jag kände mig svimfärdig.. jag klarade det och direkt jag kom hem så deckade jag i soffan, där jag också låg kvar heela kvällen, frös, svettades, frös igen, hade jätteont i huvudet och nacken och kände mig bara BLÄÄÄ.... :( Nu känner jag mig LITE bättre, febern är nog inte så hög, men huvudet dunkar och jag har ont i hela kroppen.. :/ Det här har jag varken tid eller ork med..... Bellsibub är också sjuuuk.. :(<3
Men har man råkat ut för Västeråsviruset så har man.... :D haha

Jobbet kan jag dra en snabbis om också... Det går jättebra och jag tror att jag börjar komma in i det nu, även om det är mkt nytt hela tiden.. Men det går ändå bra och alla är snälla, trevliga och hjälpsamma! :) Dock vill jag ju veerkligen inte vara borta från jobbet nuu, känns inte alls bra!! därför ska jag vila mig frisk idag tänkte jag, även om det känns rätt långsökt... :/ Vi får se hur det blir, men ni kan ju hålla tummarna iaf :)








Fler bilder finns på Bellas facebook/bdb och snart hoppas vi även att hasse slänger upp ngr..!


Puss påeer.


Kommentarer
Postat av: Bella

åååh, saknart! <3 Jag hade helt totalt glömt bort squashingen :O hahah

2009-01-21 @ 17:59:41
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: emma

haha bra beskrivning, saknart!! :D och jag är jävligt nöjd med mitt fix och trix hos dig ;D <3

2009-01-22 @ 23:10:29
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0