Sjukt sammanträffande..!

Idag hände ngt som var konstigt och ett helt sjukt sammanträffande...

Jag var inne på youtube, har nämligen fastnat för leona lewis-run.. suuperbra tkr jag att den är..! Sen har jag två andra favvisar just nu, kom bara på beautiful i den låten jag ville lyssna på, men jag visste att ibland när jag söker på den andra favvisen ron rope-a drop in the ocean så kommer den upp och visst gjorde den det, men jag började mig ändå med att lyssna på ron rope... Samtidigt som jag gör det så pratar jag med M, på msn... så får jag en youtubelänk, jag klickar upp den och tro det eller ej men det är God damn you're beautiful-Chester see PRECIS den låten jag letat efter, precis i samma SEKUND!!!!! sen så berättar jag att jag letat efter den, så säger han, ron rope-a drop in the ocean är också jäkligt bra och jag skriker högt (nästan iaf) det var ju den jag lyssnade pååååååååååå!!!
Hallååå, hur fan kan det bli sånt extremt sammanträffande???! Människan har ju inte den blekaste aning om ens min musiksmak..... :S


M är söt!


Venera, jag tänker på dig när du sitter och packar som en gaalning!! :D
Idag var det mkt skratt och bus på jobbet, sånt gillar jag, det känns som att sammanhållningen blir bättre och bättre!!
Förresten var tidningen på jobbet idag och skrev om oss, det kommer nog med i morgon :)


Nu ska jag vila mig, då jag faktiskt jobbade över två timmar idag... puuh tröttis nuu!
Kanske skriver mer sen.


I morgon är det fest!


puss!


Kommentarer
Postat av: Venera

Hej gumman,håller med dig.Idag var de bus , skoj , roligt på jobbet ....kom på en sak : har inte hört Niklas säga : hästhopperska idag :S konstig :D

Har packa o packat till klockan halv nio,kändes lite tråkigt utan dig,andra gng vi packar , men idag kändes de faktist inte lika tråkigt .... kundtjänsten va för lugnt,lätt att man blir rastlös...så packa vart parfett!!!

Inte många timmar kvar tills vi ses ;)

Kramis vännen ;)

2009-01-29 @ 22:45:03
Postat av: Venera

ja juste ,vart nyfiken ....imorn får du berätta vem M är ;)

2009-01-29 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0