:)

Ett kvällsinlägg också, duttit Carro! :)

Dagen har rullat på fort, och jag har inte gjort ngn nytta... var ute och fick lite luft förut för det kändes som att jag skulle kvävas härinne, usch vad jag hatar att bara sitta/ligga i soffan hela tiden... :S Kände mig lite piggare ett tag... men när kvällen började närma sig så blev jag vaaarm (svettig) av febern som blev värre igen och huvudet började dunka hårdare... HATAR att vara sjuk! Men jag ska gå och lägga mig snart och förhoppningsvis känner jag mig piggare i morgon, jag ber er hålla tummarna riktigt hårt nuuu!!!! :)



Igårkväll när  jag precis var på väg in i skönhetssömnen så ringer Lina världens sötaste Sandberg, jag förstår direkt att ngt är fel eftersom hon inte skulle ringa vid den tiden om hon bara ville prata skit... min pluttis var ju ledsen.. :( MEN, jag blir bara så himla glad att du ringer till mig när du är ledsen.. låter kanske fel, men det betyder att du kan och vill prata med mig om sånt som är jobbigt.... jag känner ju precis likadant och du vet ju det mesta om mig... :)
Jag vet hur det är för dig just nu, det är sjukt jobbigt, man känner sig dålig, jävligt liten i stora världen, rädd, utelämnad.... OSV.. men tillsammans klarar vi sånt! Och när man väl gått över den där tröskeln, det där jobbiga, så känns det faktiskt ganska mkt bättre, även om det är svårt att tro...! Jag tror på dig Lina, och alla andra mina tjejer, vi kommer bli ngt stort!! Vi är bääääääääääääst... när vi har varandra!! LOVEU!


Måste också berätta att jag fått en ny cykel av pappa, en riiktig pärla!! :D Den tar mig numera till och från jobbet, så kan jag sova en kvart längre, det är ju värdefullt sådär på morgonen.. :)


Micke, med mamma i telefonen och mig här har pratat resor hela kvällen.... thailand, tyskland med friidrott i sommar, turkiet, tunisien, USA... jaa det tar aldrig stoopp! Micke skyller på att mamma vill resa så mkt och mamma tvärtom.... :D micke hotar mamma med att han ska åka med sin sambo (JAG) ist för henne för att jag är en livsnjutare och vill se nya grejer och är väldigt framåt av mig..... haha ! :P jag orkar inte med dom... :P



NU, sovdags!



Hörs i morgon, om ni har tur .. :)

P U S S  P Å  E N  B R A  H E L G !


Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2009-01-21 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0