En förvirrande morgon..

Vaknade första gången 07.30, hade förhoppningar om att känna "OJ vad bra jag mår" men jag kände istället "NEE idag har jag ännu mer ont i halsen.. och huvudet spränger som det gjort oavbrutet sen tisdags eftermiddag" :( :(

Så jag ligger kvar i sängen, då min telefon ringer, kan tilläggas att det ringer ett för mig helt okänt nr igårkväll när jag stod i duschen, man vet allt det där luriga med telefonsamtal nu för tiden... Men jag klickade mig in på hitta.se och fick se att personen som söker mig är en leif från dalarna, det slår mig ganska fort att jag INTE känner ngn leif i dalarna.... så jag ringer inte upp eftersom jag förstår att leffe måste har ringt fel.... 
 
MEN tilbaka till i morse, samma nr ringer och väcker mig, jag svarar inte.... det ringer en gång till, men då hinner jag se att det står "vidarekopplat samtal" sen står nret.... detta händer väl minst tre ggr till och sedan 5 sek senare så ringer ett annat okänt nr.... Kan ju tillägga att när jag väl svarade så hörde jag låg musik.... Ingen person...
SÅ nu undrar jag bara en sak, VEM FAN HAR VIDAREKOPPLAT SINA SAMTAL TILL MIG?!?!?
Haha det enda jag kunde göra var ju att stänga av telefonen och somna om som en liten gris.... :D Nu har det den senaste halvtimman mobilen varit på inte ringt ngn iaf.... :D Jag kan ju bara hoppas att dåren som kopplat fel har förstått det...

Detta är inte allt... när jag vaknar till ordentligt för ca. en timma sen... (sjukt vad man sover när man är sjuk, över 12 h... :S) Så får jag ett samtal.... jag blir erbjuden ett jobb, helgjobb då såklart... ganska lättförtjänta pengar om man säger så... men jag vet inte vad jag ska säga, jag vill inte bo här heela veckorna, jag måste träffa mina tjejer..... buuhuu.. :/
Så nu känner jag mig ännu sämre än jag var innan, för nu börjar det röra om uppe i mitt huvude och det psykiska börjar spela in..... :( Självklart blir jag samtidigt jätteglad för erbjudandet för det låter som ett roligt jobb och det blir ju ett par tusenlappar extra per månad om jag jobbar två helger/månad som det verkar vara tänkt...
Jag ska bestämma mig tills ikväll eftersom första dagen isf kommer att vara på lördag OM jag är frisk tills dess.....


Nu ska jag bädda ner mig i soffan, tänka så det knakar och äta mango ( tänker på dig Bella varje gång jag äter det :) )



puss på världens bästa vänner och en söt pojke.

Kommentarer
Postat av: Bella

Gulligt att du tänker på mig :) puss från Dissabelle & Ross till tvååå söta pojkar! <3

2009-01-22 @ 13:45:52
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0