Så rätt!

Till och med det största misstaget är bättre än att inte ha prövat...



Det var en bra dag på jobbet idag, bra stämning, även om det enda svaret man får från de manliga när man har en seriös fråga är "skit da i näven" jaa, och hur gamla var vi sa vi? haha men endel skratt blir det, dock förutom när niklas går runt och ger stötar som han får i händerna när han släpar fötterna i marken med skorna, fattar inte hur det kan bli så??


Jobbade till 17 idag och ska jobba 8-17 ons och tors också, är bra med mer timmar efter min låånga sjukperiod så jag tackar och tar emot! :)


Nu ska jag fixa maaat, Micke och jag ska bli LITE nyttigare nu har vi tänkt oss, får se vad vi hittar på idag..


SE YAA!  :D (vår bästa fras på kryssningen) Som jag förövrigt längtar tillbaka till så gryyyyymt mkt!!


Nu berättar Micke att han ska fixa mitt rum i helgen, måla om och köpa nytt! :D Yeaah!


hejs


 
NY matchock! Idag åt jag stuvning stuvad blomkål och falukorv.. jag gillar inte det egentligen, inte ett dugg. :S


Linda skrev på msn förut:
"Jag fick ett meddelande på facebook förut" "Helt sjukt hur söt din syster är... jag är ju helt såld"

Man blir ju lite glad :)


Jag tänker på dig lite...

Kommentarer
Postat av: emma

haha hmmmm... blir ju inte såå hungrig när jag läser vad du har ätit hah :P inte min melodi..

MEN kul att de känns bra på jobbet :D <3

2009-02-25 @ 17:40:25
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: emma

haha okej de låter de ;D hoppas de går bra då hah med blomkål och grejer ;) Åh skönt spinning, kör hårt!

lördag? men alltså blir de utgång? för sampan sa att för några dagar sen att hon inte ville så tänkte att de kanske inte blir något??? LÖV JU BÄÄJB <3

2009-02-26 @ 12:20:05
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv: Ja det ska bli kul :) Men nääe, gud va roligt om han kommer men mindre roligt att jag är i finspång då :P

2009-02-26 @ 13:26:40
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0