Helgerna går en aning för fort..

Nu är det tråksöndag igeen och jag känner att mitt humör inte är på topp, just för det, att det är söndag....

Men jag har haft en bra helg, den har tillbringats med mina girls, då är jag alltid nöjd!
I fredags var det jobb, stress, stress och lite mer stress... Så runt kl 21 så anlände jag och Lina till Emma, där Cicci, Bella och Isa redan var.. vi gick ut rätt hårt med vårt berömda shotspel :D sen droppar även Emma dahlhlm in i fotbollskläder.. :D vi dricker, dricker och dricker lite till och jag börjar känna mig aningen lullig av inte alls så mkt dricka (enligt mig själv) Det jag inte tänker på är att jag jobbat hårt hela veckan med endel övertid, jag har nog inte ätit riktigt så mkt som jag borde, jag har tränat och varit i full gång och allt detta trots att influensan verkligen inte gett sig.... så nu, idag förstår jag väldigt väl att då kan man inte dricka som när man är utvilad, frisk, och helt enkelt på topp.... så jag blir karatefull, verkligen K A R A T E.... Jag är med till palace, men jag stannar inte längre än högst 1 timme, trots det hinner jag med både ett och två snesteg... såå onödigt, men inget jag tänker må dåligt över nu, "det händer alla ngn gång" som Simon sa.. Det äckliga var att jag var så jävla full i kroppen, huvudet också men jag hade ändå koll på att jag verkligen var sååååååååååååå full...... :S helt sjukt! och hur jag hittade hem är för mig ett under, men jag är glad att jag gjorde det iaf.... usch slutpratat om detta! Då jag var med, så hade jag JÄTTEKUL, det var bara synd att kvällen slutade kl1 för mig.. men jag har hela livet på mig att ta igen det.... :)

Lördag: jag vaknar upp med den värsta huvudvärken någonsin(nästan) det första jag säger till Lina är "FÖRLÅÅÅT" jag somnade nämligen med telefonen i handen, 5 missade samtal och jag fattade NOLL, så linda springer in till mig, blir arg :( och tvingas ringa runt till mina vänner för att få tag på lina, som också skulle sova där.. :/ jag är bara helt jävla deckad och fattar noll :S  uschdådumjagär:(
men det löste sig ju och lina låg i soffan när jag vaknade, puuh vilken lättnad!
Efter att ha försökt med både det ena och det andra för att må bättre så åker vi 3 i skodan, inte så skönt, för att kolla på grabbarna grus som skulle spela innebandy, och jag satt under hela matchen och funderade på hur fan man kan spela en innebandymatch när man är så fruktansvärt bakfull? Jag tyckte det var jobbigt nog att sitta på en bänk och kolla på! För mig helt otroligt.. sen åkte vi hem och la oss i soffan igen, fast bara för ngr minuter, sen gick vi runt hela folkparken med vovvisarna medan kocken lagade mat hemma... :) när vi väl ätit knallade vi ner till affären och köpte godis.. :D och sen kastade vi oss i sofforna och drog igång en film, som jag såg typ en kvart av, sen sov jag som en gris...
Kl 18 tog vi pärlan och åkte hemåt, åt lite mat igen och sen åkte vi till Dissabelle, för tv, skitsnack och bläddrande i GAMLA skolkataloger.. ;D
Min egna säng har nog aldrig varit så skön som inatt, helt underbart! Har inte sovit i den på läänge...

dagen till ära har jag varit hos min pappsi, jag har sprungit en timma i skogen med Leya, ätit god mat, badat bastu och nu sitter jag här, helt slut...
Snart kommer mamma och hämtar mig, då ska jag bara packa, sen bär det av till Vvik....



TACK för en bra helg tjejer!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0