Final!

Ja, nu var det över.. Känns tomt på något sätt, det är liksom en tradition att alltid ses hemma hos Lisa och att (som alla gånger förutom idag) gå ner till Ica och hämta nyckeln, bänka sig med högsta volym på tvn!
Meen, helt rätt guy vann! Verkligen! Och nästan ännu viktigare är att helt rätt person kom tvåa! Jag blev helt sjukt glad när Calle gick vidare och Tove åkte ut, för i mina ögon är Calle bättre och har vuxit något enormt, han är heeelt underbar, men Erik, han är ännu bättre, muums!

Datorn vägrar sammarbeta med mig vad gäller uppladdning av bilder, kan även vara blogg.se? idioti det där. Kanske slänger in i morgon.


Idag vill fan jag hissa och dissa också, som katrin!

Jag börjar med dissen:
ERIKS FLICKVÄN!!!!
Det var något av det pinsammaste jag sett och jag satt och höll för ögonen, öronen och skämdes som ett djur för henne(?) VISST gå upp, krama och pussa honom, det hade varit okej! Men gå för helvete ner igen..... nejnej, stå kvar, sjung och dansa och som Lisa sa "tror du att du är med i ngn jävla musikvideo eller?!" HAHAHA, fyfan, vilken diss till bruden, men söt var hon!

Hissen går till...
Erik tror jag faktiskt, han är lite småhet och sjunger bättre än den bästa.. Tänk att somna till hans röst, oooojoj!


Eftersom jag gick upp kl 5 i morse så börjar ögonen falla ihop nu..

Goodnight sweethearts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0