Det finns inga undantag..

När jag kan få något, då vill jag inte ha det.. Men när jag inte kan få det, jävlar vad jag vill ha det då. Vilken jävla L O S E R jag är. Måste förändra det där jävliga beteende och det är fort.


Förresten har jag sprungit på stan idag med sis och hittat mig endel (mkt mer än planerat) förresten, typ inte ens det jag planerat, inköpslistan var inte lång, men ändå lyckades jag inte hitta allt, men jag hittade annat...
Inte en enda grej med röd lapp för jag höll mig så långt borta från dem som möjligt, för hur konstigt det än låter så HATAR jag rea.. fyfan, orka stå och ha dragkamp om kläder med en ful kärring. Sen kan man ju undra vad de rear? Sånt som legat och skräpat i 10 år? Aaae tacka vet jag fullpris. haha.
Provade inte ens hälften men allt passade och ett par brallisar blev jag riktigt nöjd med! weeeej, det händer inte ofta.


Ointressant uppdatering, meen ändå uppdatering! :)




Jag saknar dig J, hur konstigt det än låter.






Världens bästa vän & jag. <3

Kommentarer
Postat av: fisen.

snygging, vi är bra lika du och jag! <3

2009-12-30 @ 23:03:34
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0