TJUGO!

Japp, helgen är "över", jag har hunnit med att fylla 20 år :D (igår). Jag skriver även här på allas fråga "Hur känns det?" Det känns INGENTING.... tyvärr. jag som hade velat ha ett hallelujamoment! :P Fast det kanske man kan kalla en två dagars, med världens bästa vänner? Jaa, det kan man!! :)

I fredags fyllde Cecilia 20, det firades med kalaaas med massa gott!! Mat, efterrätt, stark bål, massa sprit och ett riktigt gott sällskap, man kan inte vara annat än nööjd..! Vi sminkade oss och hävde i oss rätt mkt, sen kom richard och hämtade upp oss för att köra oss till stan, otten! Det blev en riktigt rolig kväll måste jag säga.. och när kl slog 12 så var det ju min födelsedag!! Allsång och massa kul och jag som gick fram till de flesta peeeps och sa "Jag fyller år idag" Bara för att få höra "jahaaa, men grattis" Patetiskt? nejnej.. fylla, kallas det. fylla och uppmärksamhet, de har ngt slags samband tror jag.... :D

Lördagen kom och alla mådde förvånansvärt braaa!!! Jag fick lite paketisar, som gjorde mig glad! :) sedan när kl blev två kände jag för liite mer sömn och slocknade rätt skönt, tills jossan sliter upp dörren och brister ut "CARROOO, DU KAN INTE SOVA MER NUUUUU!!" jag är skittrött och blir aningen sur (nejnej jag har inte ärvt mitt "morgon"humör från min älskade pappa) Men när jag sätter igång telefonen och upptäcker att kl är halv fem, blir jag ganska glad att hon väckt mig....

Det blev maat, dusch och sen kom simp och hämtade upp mig, och så de andra tjejerna... Vi styrde in mot stan och ljura, emmas place! Där blev det fix, crazy tärning och ganska mkt skitsnack :) Sedan droppade ngr grabbar in... Och vi lyckades få skjuts ner till hugo, jag hyllar Jakob!! :) Det var ganska lugnt på hugo när vi kom, så vi slog oss ner vid ett bord, proppade in snus, efter snus och drack karateöl och karatedrinkar... SÅ vi blev ganska snurriga efter en stund, wiie! Sen intog vi dansgolvet och jag måste säga att Kitty spelade riktigt bra i början, men det gick utför mot slutet, blev vääldigt konstig musik då.. Men jag hade riktigt roligt och jag hyllar även här Bellas och mitt hjältemod, jag hyllar världens sötaste johan, just bara för det, att han är så jävla sööt! :D jag dissar R och fegisar..... :D

Nu väntar jag med spänning på nästa helg, som SKA innehålla fiske.. ! :D



Jävla dålig uppdatering på sista tiden, MEN jag skriver bara när jag känner för det.... :) Dock har mkt roligt hänt på sista tiden.. men mina vänner uppdaterar iaf lite bättre om ni är intresserade.. Mkt fest har det varit, eftersom alla aprilbarn fyllt år... :) Men jag ska försöka skärpa mig lite, jag looovar..!


Puss på er! och hej huvudvärk!


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack för denna hårda men underbara helg :D <3

2009-04-19 @ 19:21:24
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0