12 eller 13, what different does it make?

MÅSTE, eller nej, jag vill, berätta en jävligt patetisk sak som "hände mig" igår...

Jag loggade in på bdb som förövrigt inte uppdateras sådär fruktansvärt bra, bara lite bättre än blorren... IALLAFALL, jag hade fått 7 st kommentarer på bilder... OJ, tänkte jag och funderade vidare, "visst att jag la upp 2 st bilder idag..", men jag hade alltså fått kommentarer på 7 st olika bilder.... Jag kollade upp det och upptäckte att det var en liten, väldigt liten pojke, han var född år 97.. han är alltså  T O L V år.... han hade skrivit och frågat om jag var fotomodell, att jag är HETT, och mer där till.... sen skriver han på privata meddelande att han vill "adda mig plz" sen får jag direkt ett till... där det står "förresten jag är 96:a" Vad tänker jag ??? "JAAAAAAA, han är BARA 7 år yngre, jag tar honom DIIIRR!! eller nee va??...... jag skriver som svar "Förresten, jag är 89:a!!" och hoppas att han förstås vinken.. han har iaf, EJ svarat på det.... :D

Men alltså HALLÅ!?! Vad händer!!! Frågar ni mig så borde inte ens en 12, eller JA 13 åring sitta vid datorn, vad barn för helvete och försök inte "stöta" på ngn som är 20! jag blir frustrerad på denna värld ibland..
Samtidigt som jag skrattar åt mitt svar till snorungen, HA HA HA HA!


Jag måste bara skriva en sak till om barn!

Häromveckan när jag gick igenom stadsparken (där det finns en lekplats) så ser jag tre tjejer, kanske i 12 års åldern också, de leker på en stooor grej som ser skiitrolig ut, en tjej sitter på ena sidan, en på andra, dom flyger upp och ner, skriker och skrattar... min tanke är "FAN VAD KUL!!!!" Tjejerna får syn på mig och en av dem säger ganska högt "fan vad töntiga vi ääär!!!"
Jag tänker såhär, ngt som är TÖNTIGT är att inte vara barnslig, det är TÖNTIGT att inte våga vara töntig.... jag hoppas innerligt att jag har mitt barnasinne kvar vid 75 år.... detta är så typiskt barn, som inte vågar vara barn, utan vill verka SÅ vuxna.... Fast jag tror man växer ifrån det och helt plötsligt vill man vara barn och jävligt barnslig!


Nu ska jag äta lunch!


Kommentarer
Postat av: Bella

Håller med dig om det där med barn!



På lördag ska jag till Stockholm med Felle & shoppa. Jag fick ju det av henne i födelsedagspresent :) Men det är ju bara över dagen, så jag hinner nog med fiske också om det skulle bli så! :D

2009-04-20 @ 19:46:21
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

Näe med Felle skrev jag ju ;P Det va bloggen som var knäpp, för jag hade skrivit det men det syndes inte, men sen syndes det helt plötsligt! :S



Läste på bdb att du var ledsen :/ inte kuuul, hoppas på lite uppmuntrande fiske i helgen! MED napp!

<3

2009-04-21 @ 18:46:44
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0