Oh noo :(

Nu har jag blivit sjukling :( Det ville jag ju inte bli.. Natten var jättejobbig, vaknade tusen ggr av att jag inte kunde svälja och hade ärligt talat kunnat börjat gråta, SÅ j**vla ont gjorde det i halsen.. :/ Nu är den bättre, men ajaj fortfarande sen lite febrig och riktigt seg i nacken och huvudet.. Why me? som maria haukaas sjunger... Men jag är ju inte ensam, det är den här fucking jävla hösten som gööre, eller så har jag blivit smittad, men då äre SÅ värt det!! :D mums!

Så denna dag har spenderats i soffan, framför olika tv-program och så har jag även hunnit med en film.. jag som tänkte vara duktig med träning och motion.. tränade hårt igår, vilket känns idag.. ag får väldigt sällan träningsvärk i magen, men igår körde jag lite extra så idag känner jag, det är skönt! paniken kommer väl i morgon om jag inte kan träna då heller.. :/ kan bli en kort kvällspromenad sen, för frisk luft har ingen dött av.. Linisen kommer hit om en stund, är i väster.. så ska vi se film, idol, maria wern och andra avenyn.. :P en lat dag, men det behövs om man ska kunna bli frisk.. dricker även te och käkar strepsil med citron och honungs smak :) skulle köpt muccoagin ist som jag smakade av alex för länge sen när han hade ont i halsen men inte jag, hela halsen bedövades, hääftigt vare.. men då behövdes det ju inte :P men nu skulle det vara riktigt skönt att inte känna det onda för en stund...

Nu kom linis :) hon leker med leya och tkr att det är väldigt kul, noot, meen leya gillar det! :)

Nu ska jag kolla bdb om ngr roliga bilder kommit in :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0